elinolivialinnea

Alla inlägg under juli 2012

Av elin,olivia & linnea - 30 juli 2012 17:33

                             

Thea Olivia Maria Larsson. Du kom till världen den 26 april 2011. Du är snart femton månader. Du går, springer och pratar för fulla muggar. Det känns som du nyss kom till världen och man fick hålla dig på en kudde. Jag älskar dig lillasyster. Du är inte bara min lillasyster, du är mycket mer. Du är min ängel, du är underbar min lilla tjej.

Jag älskar dig lillasyster <3

Av elin,olivia & linnea - 30 juli 2012 08:59

De här är jag verkligen inte van med. Klockan är typ 9 och jag brukar sova typ nu, segt! Idag ska jag va med Linnea och Mimmi. Vi ska till eskiln och kolla på några killar som ska åka wakeboard, haha. Men först måste jag åka hem till mamma och packa mina väskor hem till pappa. Vad ska ni göra idag?:)
Men vi ses, hörs!

Av elin,olivia & linnea - 29 juli 2012 13:07

Väldigt fin bild måste jag säga :)

Hej, idag ska jag vara med Linnea och kanske några med. Jag vet inte vad vi ska hitta på för någonting men det är i alla fall bra väder ute så vi är nog ute. Men vi ses senare, hörs!

Av elin,olivia & linnea - 29 juli 2012 10:45

hejhopp, sitter i stugan och kollar på tv. idag har jag ju hjälpt att flytta farmors grejer sen har jag ätit kebabrulle. Eller ja, här i Umeå heter det tydligen rullkebab, det tyckte jag va jätte roligt haha. efter vi ätit åkte vi ut till stugan och bastade och jag badade till och med! (Emmy och Carro jag vet att ni läser det här så jag ska bara säga att ja, jag badade vid bryggan)  imorgon ska jag väl flytta det sista och sen kanske sola lite ifall det blir bra väder. Ha det bäst, puss&hej! 

Av elin,olivia & linnea - 29 juli 2012 00:07

 

bild när jag var typ 5 år? ;)


sitter just nu och tittar på OS, och messar med olivia. Ska va med henne imorgon, får se vad vi hittar på :)

Ursäkta om jag bloggar dåligt men eftersom appen inte fungerar så är det inte så lätt att blogga mycket..

Ska hämta nåt att dricka nu, hörs

Av elin,olivia & linnea - 28 juli 2012 07:38

Hej, igår hann jag inte blogga om dan. Men jag sa ju att jag skulle vara med Zack, Linnea och Mimmi. Men det var lite fler, haha. Det vart Mimmi, Abdallah, Linnea, Zack och Robin. Det vi gjorde var att sitta i en lekpark och bara satt där och pratade och skrattade! Sen ringde Filip och hans kompisar så vi drog dit och va med 3 till, haha. Vi hoppade studsmatta och typ snackade där med. Tack för dagen mina underbara vänner! Vi ses senare. Nu ska jag till ludvika på loppis, weho!

Av elin,olivia & linnea - 28 juli 2012 00:34

hej, just nu lyssnar jag på musik och ska snart sova. jag sover på värsta mysiga loftet, jätte gulligt! imorgon ska jag hjälpa till att flytta min farmors grejer, hon ska flytta asså. hur har eran dag varit? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards