elinolivialinnea

Alla inlägg under augusti 2012

Av elin,olivia & linnea - 30 augusti 2012 10:30

 

vet att alla ego bilder jag lägger upp just nu ser typ likadana ut men jag har inga bilder :c 

1. HATAAAAR VERKLIGEN RYGGAR

2. jag är mörkrädd men tycker om att kolla på skräckis 

3. älskar att träna, va med vänner och ta det lugnt! 

4. trivs faktisk bra på min nya skola, även fast den inte va så " speciell " som jag trodde den skulle va.

5. hatar vinter, gillar vår, älskar sommar, gillar höst. 

6. jag ÄLSKAR justin bieber ♥

7. mina tre idoler är justin, zlatan och maria montazami. ♥

8. älskar att lyssna på musik 

9. hatar att städa

10. jag fyller år snart, om 5 dagar tror jag

Av elin,olivia & linnea - 30 augusti 2012 08:22

snart typ åker jag upp till lidl för samling och sen ska jag vandra med alla idrottsklasser! kommer typ dö för att jag kommer bli så trött, men men! sen ska vi tälta vid en sjö och sånt så jag kommer inte blogga nått mer idag, eller jag kanske hinner göra nått tidsinställt, fårse! Puss

Av elin,olivia & linnea - 30 augusti 2012 08:00

dag 1 - en bild på dig själv plus tio sanningar

dag 2 - en dålig vana du önskar du inte hade

dag 3 - person/personer du beundrar

dag 4 - förklara hur din drömkille/tjej ska vara

dag 5 - är dina träningsvanor och din kost bra eller finns det saker du kan förbättra?

dag 6 - vad vill du förbättra med dig själv och ditt liv? 


börjar idag :D 

Av elin,olivia & linnea - 29 augusti 2012 21:20

Gillar er tjejer!
Spelade nyss match mot barkarö och den slutade 1-3. Vi spelade sjukt bra ändå!
Imorgon är det vandring med sportklasserna, vi ska vandra över en mil och sen sova i tält.. Mysigt att det kommer typ komma massa spindlar och allt när jag sover. Så nu håller jag på att packa, så ska fortsätta med det, vi hörs sen!

Av elin,olivia & linnea - 29 augusti 2012 10:15

 


inte den bästa bilden, men men.  

Av elin,olivia & linnea - 28 augusti 2012 11:00

 

~ you can hate but never brake me, cause this is what I'm made of


(vet inte varför, men jämt när jag ser den här bilden så tänker jag på corn flakes :o) 

Ovido - Quiz & Flashcards